.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
قوه قضاییه گزارشی از وضعیت پرونده بابک زنجانی را منتشر کرد. دارایی بابک زنجانی از بدهی او بیشتر بود
قوه قضاییه گزارشی از وضعیت پرونده بابک زنجانی را منتشر کرد.(ادامه)
تهیه کننده سریال «نون.خ» با اشاره به خط قرمزهای سازمان درباره قومیت‌ها بیان کرد که پرداختن به یک قومیت دیگر از دلایل موفقیت این فصل از سریال بود. ماجرای شکایت آقای خواننده از نون.خ چه بود؟
تهیه کننده سریال «نون.خ» با اشاره به خط قرمزهای سازمان درباره قومیت‌ها بیان کرد که پرداختن به یک قومیت دیگر از دلایل موفقیت این فصل از سریال بود.(ادامه)
اصغر جهانگیر، سخنگوی قوه قضاییه تاکید کرد: درخواست عفو بابک زنجانی از سوی دادگستری استان تهران مطرح و با تائید رئیس قوه قضاییه و موافقت رهبر انقلاب حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد. حکم اعدام «بابک زنجانی» نقض و به ۲۰ سال حبس تبدیل شد
اصغر جهانگیر، سخنگوی قوه قضاییه تاکید کرد: درخواست عفو بابک زنجانی از سوی دادگستری استان تهران مطرح و با تائید رئیس قوه قضاییه و موافقت رهبر انقلاب حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد.(ادامه)
سخنگوی قوه قضائیه از نقض حکم اعدام بابک زنجانی و تبدیل آن به حبس خبر داد. حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد
سخنگوی قوه قضائیه از نقض حکم اعدام بابک زنجانی و تبدیل آن به حبس خبر داد.(ادامه)
منابع عبری زبان از فرود یک فروند هواپیمای شخصی صهیونیستی در ریاض که از آن برای استفاده مسئولان موساد استفاده می‌شود، خبر دادند. یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد!
منابع عبری زبان از فرود یک فروند هواپیمای شخصی صهیونیستی در ریاض که از آن برای استفاده مسئولان موساد استفاده می‌شود، خبر دادند.(ادامه)
 « جامعه انتظار دارد رویکرد قوای سه‌گانه و نهادها و دستگاه‌های رسمی، همچون رهبر انقلاب فراخ‌تر و از ابعاد وسیع‌تری برخوردار باشد. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!(يادداشت)
« جامعه انتظار دارد رویکرد قوای سه‌گانه و نهادها و دستگاه‌های رسمی، همچون رهبر انقلاب فراخ‌تر و از ابعاد وسیع‌تری برخوردار باشد.(ادامه)
شمال نیوز : بین دو پا، سرش را پایین گرفتم، خون حلق اش را که داخل ریه‌هاش پر شده بود، دوباره خالی کرد، گلویش تیر خورده بود و خون از داخل حنجره اش وارد ریه‌هاش می‌شد. سبک که شد، بلندش کردم، سرتاپا همه خونی شده‌ایم، درد تیر، سختی کول کشی محمدعلی، حال خرابش، بی خوابی و تشنگی، کلافه شده‌ام. سه برادر که در فاصله چهل روز و به ترتیب سن به شهادت رسیدند+ تصاویر
شمال نیوز : بین دو پا، سرش را پایین گرفتم، خون حلق اش را که داخل ریه‌هاش پر شده بود، دوباره خالی کرد، گلویش تیر خورده بود و خون از داخل حنجره اش وارد ریه‌هاش می‌شد. سبک که شد، بلندش کردم، سرتاپا همه خونی شده‌ایم، درد تیر، سختی کول کشی محمدعلی، حال خرابش، بی خوابی و تشنگی، کلافه شده‌ام.(ادامه)
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به خرابکاری نافرجام در اصفهان گفت: جهات ذی‌ربط درباره این موضوع پاسخ داده‌اند؛ اتفاق رخ‌داده ایضایی بوده / تجاوز دیگری صورت بگیرد قاطع‌تر پاسخ می‌دهیم/ خرابکاری اصفهان «ارزش نظامی» نداشت ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : معاون سیاسی وزیر امور خارجه در برنامه‌ای تلویزیونی تاکید کرد: در صورت خطای مجدد رژیم صهیونیستی مقیاس پاسخ ایران در ثانیه خواهد بود. اگر صهیونیستها مجددا خطا بکنند، دیگر ۱۲ روز مهلت نخواهند داشت/ سرعت پاسخ ایران کمتر از چند ثانیه خواهد بود
شمال نیوز : معاون سیاسی وزیر امور خارجه در برنامه‌ای تلویزیونی تاکید کرد: در صورت خطای مجدد رژیم صهیونیستی مقیاس پاسخ ایران در ثانیه خواهد بود.(ادامه)
باشگاه پرسپولیس به طور رسمی از جواد نکونام سرمربی استقلال به کمیته انضباطی شکایت کرد. شکایت باشگاه پرسپولیس از نکونام
باشگاه پرسپولیس به طور رسمی از جواد نکونام سرمربی استقلال به کمیته انضباطی شکایت کرد.(ادامه)
در حالی که برخی مسئولان بهداشت و درمان چالوس استعفای دست جمعی ۲۰ پرستار بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس را تکذیب کردند، فرماندار چالوس گفت که خبر استعفای پرستاران را تکذیب نمی‌کند. فرماندار چالوس: استعفای پرستاران بیمارستان را تکذیب نمی‌کنم
در حالی که برخی مسئولان بهداشت و درمان چالوس استعفای دست جمعی ۲۰ پرستار بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس را تکذیب کردند، فرماندار چالوس گفت که خبر استعفای پرستاران را تکذیب نمی‌کند.(ادامه)
نشست خبری مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه امروز سه شنبه ۲۱ فروردین ماه با حضور خبرنگاران برگزار شد. وی درباره آخرین وضعیت پرونده زمین ۱۰۰۰ میلیاردی حوزه علمیه ازگل گفت: آخرین وضعیت پرونده زمین ۱۰۰۰ میلیاردی حوزه علمیه ازگل از زبان سخنگوی قوه قضائیه
نشست خبری مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه امروز سه شنبه ۲۱ فروردین ماه با حضور خبرنگاران برگزار شد. وی درباره آخرین وضعیت پرونده زمین ۱۰۰۰ میلیاردی حوزه علمیه ازگل گفت:(ادامه)
سخنگوی دولت در نشست خبری با اصحاب رسانه درباره افزایش حقوق بازنشستگان توضیح داد. افزایش حقوق بازنشستگان از چه زمانی اعمال می‌شود؟
سخنگوی دولت در نشست خبری با اصحاب رسانه درباره افزایش حقوق بازنشستگان توضیح داد.(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
به گفته شاهدان، منطقه مجتمع پزشکی شفا به یک میدان جنگ تبدیل شده که یک اهریمن به آن وارد شده است. چه کسی ترمز جنایات رژیم صهیونیستی را در غزه باید بکشد؟
به گفته شاهدان، منطقه مجتمع پزشکی شفا به یک میدان جنگ تبدیل شده که یک اهریمن به آن وارد شده است.(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری هفتگی خود که با حضور خبرنگاران انجام شد، به موضوعاتی از قبیل تایید صحت انتخابات در حوزهای انتخابیه، لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان -از جمله مصوبه مجلس در خصوص سربازی- و ابلاغ بخش اول بودجه پرداخت. شورای نگهبان مصوبه کاهش خدمت سربازی را تایید کرد
سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری هفتگی خود که با حضور خبرنگاران انجام شد، به موضوعاتی از قبیل تایید صحت انتخابات در حوزهای انتخابیه، لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان -از جمله مصوبه مجلس در خصوص سربازی- و ابلاغ بخش اول بودجه پرداخت.(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان گفت: تاکنون صحت انتخابات در ۵۲ حوزه انتخابیه مورد تایید قرار گرفته است. مستندات رد صلاحیت حسن روحانی اعلام شد؟ / سرنوشت مصوبه کاهش مدت سربازی / انتشار اسنادی درباره فرزند قالیباف در بررسی صلاحیت وی تاثیر داشت؟
سخنگوی شورای نگهبان گفت: تاکنون صحت انتخابات در ۵۲ حوزه انتخابیه مورد تایید قرار گرفته است.(ادامه)
نشست صمیمی رئیس جمهور با اصحاب رسانه/ رئیسی: امروز دسته‌بندی رسانه‌ها بر اساس امیدآفرینی و یاس‌آفرینی است/ راهبرد دشمن بزرگنمایی ضعف‌ها و ترویج «نمی‌توانید» و «نمی‌شود»ها است +تصاویر(خبر)
(ادامه)
روز ۲۵ اسفند «بزرگداشت پروین اعتصامی» نام‌گذاری شده است. به همین بهانه در این گزارش یکی از فیلم‌های چهل و دومین جشنوارهٔ فیلم فجر با نام «پروین» را از نگاه «زندگی» بررسی می‌کنیم. این فیلم بخشی از زندگی «پروین اعتصامی» شاعر معاصر ایران را روایت می‌کند. «پروین» را خانواده‌اش پروراند
روز ۲۵ اسفند «بزرگداشت پروین اعتصامی» نام‌گذاری شده است. به همین بهانه در این گزارش یکی از فیلم‌های چهل و دومین جشنوارهٔ فیلم فجر با نام «پروین» را از نگاه «زندگی» بررسی می‌کنیم. این فیلم بخشی از زندگی «پروین اعتصامی» شاعر معاصر ایران را روایت می‌کند.(ادامه)
رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا اعلام کرد: تا امروز ۵ نفر از عناصر اصلی کوروش کمپانی که گردانندگان این شرکت بودند دستگیر شدند. ۵ نفر از عناصر اصلی «کوروش کمپانی» دستگیر شدند
رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا اعلام کرد: تا امروز ۵ نفر از عناصر اصلی کوروش کمپانی که گردانندگان این شرکت بودند دستگیر شدند.(ادامه)
شمال نیوز: مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت شمال از جابجایی ۴ میلیارد لیتر فرآورده‌های نفتی خبر داد و گفت: تیم‌های عملیاتی آماده ارائه خدمت در ایام نوروز هستند. تیم‌های عملیاتی آماده ارائه خدمت در ایام نوروز هستند / خدمات سوخت رسانی به 2 نیروگاه در شرکت خط لوله و مخابرات نفت شمال / صرفه جویی 600 میلیارد ریالی در سال گذشته
شمال نیوز: مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت شمال از جابجایی ۴ میلیارد لیتر فرآورده‌های نفتی خبر داد و گفت: تیم‌های عملیاتی آماده ارائه خدمت در ایام نوروز هستند.(ادامه)
شمال نیوز : دبیرکل جبهه صبح ایران گفت: ایستادیم تا برخی افراد که در انتصابات دخالت کرده بودند، رد صلاحیت شوند. عدالت خواهی را با گفتمان شفافیت مطرح کردیم و دنبال می‌کنیم. دبیرکل جبهه صبح ایران گفت:از جریان اصلاح‌طلب باید تشکر کرد برای لیستی که در انتخابات دادند. شاید لیست اصلاح‌طلبان برخلاف نظر مخاطبانشان بود اما در مشارکت موثر بود. فیلتر مردم نسبت به شورای نگهبان سختگیرانه‌تر بود که برای جناح چپ و راست سنتی نمود داشت....(خبر)
شمال نیوز : دبیرکل جبهه صبح ایران گفت: ایستادیم تا برخی افراد که در انتصابات دخالت کرده بودند، رد صلاحیت شوند. عدالت خواهی را با گفتمان شفافیت مطرح کردیم و دنبال می‌کنیم.(ادامه)
رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان با نوروز امسال مقام معظم رهبری به حرم مطهر رضوی مشرف نمی‌شوند. سخنرانی نوروزی رهبر انقلاب در مشهد لغو شد
رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان با نوروز امسال مقام معظم رهبری به حرم مطهر رضوی مشرف نمی‌شوند.(ادامه)
برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه قضائیه موجب شد تا روزنامه آرمان ملی در گزارشی به بررسی پرونده‌های قضایی فرزندان مسئولینی بپردازد که در گذشته محاکمه شده‌اند. فرزندان کدام مسئولان متهم اقتصادی بوده‌اند؟
برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه قضائیه موجب شد تا روزنامه آرمان ملی در گزارشی به بررسی پرونده‌های قضایی فرزندان مسئولینی بپردازد که در گذشته محاکمه شده‌اند.(ادامه)
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به بیانیه این باشگاه گفت: چرا باشگاه بیانیه می‌دهد مگر قرار است تیم من در تمامی بازی‌ها پیروز شود؟ هواداران بدانند تنها هستم/مگر قرار است هر هفته تیم من ببرد!
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به بیانیه این باشگاه گفت: چرا باشگاه بیانیه می‌دهد مگر قرار است تیم من در تمامی بازی‌ها پیروز شود؟(ادامه)
معترضان مکزیکی که خواستار اجرای عدالت بودند، یک خودرو را به درب کاخ ریاست‌جمهوری کوبیدند و وارد محوطه کاخ شدند. معترضان مکزیکی به کاخ ریاست‌جمهوری هجوم بردند
معترضان مکزیکی که خواستار اجرای عدالت بودند، یک خودرو را به درب کاخ ریاست‌جمهوری کوبیدند و وارد محوطه کاخ شدند.(ادامه)
اولین واکنش آمریکا به خبر آشتی با ایران !
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در نشستی خبری به سوالاتی درباره مطرح شدن موضوع ایران در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و اظهارات رسمی ایران درباره باز بودن کانال‌های دیپلماتیک در زمینه احیای برجام پاسخ داد.(ادامه)
شمال نیوز : عضو کارگری شورای عالی کار گفت: دیروز جلسه‌ی کمیته‌ی مزد با موضوع مزد منطقه‌ای برگزار و نظرات اعضا جمع‌بندی شد. اعضا با تصویب مزد ملی، به همان روال سابق، موافقت کردند و قرار شد تحقیقات در خصوص مزد منطقه‌ای ادامه داشته باشد. مزد منطقه‌ای منتفی شد / موافقت شورای عالی کار با مزد ملی طبق روال سابق
شمال نیوز : عضو کارگری شورای عالی کار گفت: دیروز جلسه‌ی کمیته‌ی مزد با موضوع مزد منطقه‌ای برگزار و نظرات اعضا جمع‌بندی شد. اعضا با تصویب مزد ملی، به همان روال سابق، موافقت کردند و قرار شد تحقیقات در خصوص مزد منطقه‌ای ادامه داشته باشد.(ادامه)
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: سود مرحله دوم سهام عدالت طبق برنامه‌ریزی سازمان بورس تا ۲۵ اسفند ماه به حساب همه دارندگان سهام عدالت پرداخت شود. واریز مرحله دوم سود سهام عدالت تا ۲۵ اسفند ماه
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: سود مرحله دوم سهام عدالت طبق برنامه‌ریزی سازمان بورس تا ۲۵ اسفند ماه به حساب همه دارندگان سهام عدالت پرداخت شود.(ادامه)
شبکه خبری الجزیره از مفاد جدید آتش‌بس و مبادله اسرا در غزه خبر داد که طی آن، اسراییل با آزادی ۴۰۰ اسیر فلسطینی مقابل ۴۰ اسیر صهیونیستی در غزه موافقت ضمنی کرده است. مفاد جدید آتش بس/ ۴۰۰ فلسطینی در مقابل ۴۰ اسیر صهیونیستی در غزه
شبکه خبری الجزیره از مفاد جدید آتش‌بس و مبادله اسرا در غزه خبر داد که طی آن، اسراییل با آزادی ۴۰۰ اسیر فلسطینی مقابل ۴۰ اسیر صهیونیستی در غزه موافقت ضمنی کرده است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 120 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.516 seconds.